دوشنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۸

نخستین کلام / the First Words

09.21.2009
سلام.
این اولین پست من هست که میفرستم. فعلا قصدم اینه که در باره ی افکار و نظراتم، کتابهایی که دارم میخونم و فیلمهایی که میبینم، و شاید اتفاقات تامل برانگیزی که برام پیش میاد بنویسم.
اسم وبلاگ رو هامون گذاشتم هم بخاطر عشقی که به هامون دارم و هم بخاطر علاقه به فیلم فوق العاده ی هامون و هم البته بخاطر قشنگی اسم هامون.
راستش، دارم یاد میگیرم واسهٔ خودم زندگی‌ کنم، یعنی‌ اون جوری که هستم با قابلیت‌ها و توانایی هایی که دارم. به همین خاطر اون جوری مینویسم که برای خودم نوشته باشم تا یه چیزهای رو که در زمینهٔ ذهنم میدونم بهتر بفهمم. قشنگ نمینویسم ولی‌ سعی‌ می‌کنم قلمم قابل تحمل باشه!
در آخر هم باید از دوستی‌ که منو ترغیب به زدن این وبلاگ کرد واقعا تشکر کنم.
والسلام.
-------------------------------------------------------------------

Hello.
This is my first post in this web log. Now, I just decided to write about my opinions, about the books I have read and the movies I have seen, and maybe about interesting issues happening in my daily life.
The name of my web log is "HAMOON" in the meaning of desert and plain. This name, HAMOON, is a so beautiful word in my language, Persian, and I really love this name. And also, HAMOON is the name of a so popular movie from "Dariush Mehrjouie" which I like this movie a lot. Below picture is a sense of this movie.
I am going to write here as I like and as I feel about.
Just it!
translated on 02.10.2009-1:01pm 

هیچ نظری موجود نیست: