چهارشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۸۸

3:20 صبح / 3:20am

09.23.2009
الان ساعت ۳:۲۰‌صبح هست. از کم خوابی‌ دارم به یه حالت خلسه نزدیک میشم. کتاب نمیتونم بخونم چون خوابم می‌کنه. ایکاش یه فیلم متناسب با این حال داشتم برای دیدن. یادم میاد fight club رو همین موقع‌های شب بود که دیدم. اون موقع حال عجیبی‌ داد. خوب یاد گرفتم خودم رو در فیلمی که میبینم غرق کنم به همین خاطر هم دیدنش حال داد. افسوس که الان چنین فیلمی دم دستم نیست.
فکر کنم بهتره برم بخوابم. فردا باید دوباره شروع کنم به درس خوندن. آخه زندگی‌ رو واقعیت ها میسازن و تخیلات و دنیای درون برای فقط چند لحظه از روزه. متاسفم. ‌ای کاش شازده کوچولو بودم و به سیارم بر می‌گشتم. ولی‌ اون هم نیستم.
پس بهتره همون مکانیکم رو بخونم!!!

---------------------------------------------
11.16.2009-3:24pm
It becomes a habit for me to stay awake at nights. These times of nights have a special pleasure. I like nights because it has a kind of trance, and you are between sleep and wake! And it is a very good time for watching some kind of movies! I remember I saw "Fight Club" in these times of night and it was really pleasurable!





۲ نظر:

من و من گفت...

مدتیه که از فارسی دور بودید...کاملا مشخصه..چون لحظه رو لحزه نوشتید!!!!!!
راستش منم چند وقتی شبا خوابم نمی بره...و یه کار جالب می کنم ، به آهنگ ها نامجو گوش می دم...
جبر جغرافیایی!!!!!!!!

حفره گفت...

یه دوستی سفارش کرد بیام اینجا سری بزنم ... مثل اینکه پر بیراه نیومدم ...