پنجشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۸

آرشیو

09.24.2009

امروز کلی‌ فیلم دانلود کردم. اونایی که قبلان دیده بودم ولی‌ دوستم دارم داشته باشم تا هرازگاهی تجدید خاطره شون کنم. واقعا آدم احتیاج نداره کلی‌ کتاب بخونه، کلی‌ فیلم ببینه یا کلی‌ موسیقی گوش بده و هرکدوم رو فقط یبار! بد نیست اگه در کنار خوندن کتابای‌ جدید، فیلمای جدید و موسیقی های جدید یه ارشیو از خوبها داشته باشه و بهشون سر بزنه. من اگه یک میلیون ساعت موسیقی گوش بدم برام نه شجریان میشن نه باخ و موزارت و بتهوون! فکر هم نکنم دیگه فیلمی ببینیم که تاثیر هوشه مصنوعی(artificial inteligence)‌ رو برام داشته باشه. ولی‌ البته همیشه با دید باز به جدیدا نگا می‌کنم یه جوری که اونا هم می‌تونن در آرشیوم جا بگیرن!
الان کتابخونم. وقتی‌ داشتم فیلم امادئوس(Amadeous) رو برای سومین بار مرور می‌کردم انقدر جو گیر شدم که بهم تذکر دادن! ولی‌ خوب بود. بعضی‌ چیزا لذتی رو بهت میدن که فقط کار خودشونه. امروز اینو با امادئوس، ET وWall E دوباره تجربه کردم.


۲ نظر:

من ومن گفت...

اوهههههههههههه ای تی و وال ای فوق العادن...هوش مصنوئی که دیگه بی نهایت زیباست...
راستش من با فیلم های تیم برتون هم خیلی حال می کنم....مخصوصا ماهی بزرگ...
آرشیو کردن کار بی نظیریه...من هم همین کار رو می کنم...حتما فیلم هام رو دیدین. و خیلی هم روشون حساسم!!!

حمید هامون / Hamoon گفت...

بله دیدیم. حساس هم می دونم هستید. به همین خاطر کلی طول کشید علی رو راضی کنم ازش بگیرمشون! البته کاملا سالم هم برگردوندم!!!آره؟!